2009. november 16., hétfő

Hosszú hétvége Zermatt-ban

Drága kicsi Másik Felem bizonyos okok miatt hazautazott a családhoz másfél hétre, én pedig gondoltam egyet, ''ugyan ne unatkozzak már a 4 fal között, valamit csinálni kell'' jeligével...irány Zermatt 3 éjszakára! Legénysíelés :-)

Persze ezt már korábban leszerveztem, és találtam is egy egyágyas szobát egy hotelben 100CHF áron 1 éjszakára. Ez van, egyszer élünk...irány a reinkarnációs tanfolyam!!!

Péntek este érkezés, cuccok le a vonatról, taxi és irány a hotel.

Mikor a svájci kollégáknak mondtam, hogy hol szállok meg, csak kamilláztak...Hotel Post Zermattban?!. Hát a szállás nem semmi emberek...ha egy 1 hetes síelést megengedhetnék ezen a helyen a karácsonyi turnusban, akkor asszem elégedett lennék a helyzetemmel...

Nemrég újították fel a hotelt és valami szuper, modern és elegáns, 3 étterem 4 bár vagy nemtomén mennyi, wellness, fitness, szuper szoba, stb, stb.

Alapvetően nem vagyunk azok a nagy luxusrajongók, nagyon jól elvagyunk egy régi kis szálláson egy kis hegyi faluban, de ezt azért jó volt átélni :-) HEHEHEHEHEHE

A hotel amúgy a Templomtól kb 50m-re van a központban. Ez amúgy előnyös is volt, mert most van az előszezon előtti utolsó hét, gyakorlatilag a falu zárva van, 4-5 hotel és 5-6 étterem kivételével...az élet, hangulat és mozgás így a hotelem környékére összpontosult.

Szombat reggel korai kelés, reggeli, és fel a gleccserre. A Trockener Steg-en kibéreltem ismét a Völkl Tigershark 10 Foot-ot, és egész nap nyomattam neki :-)

Nem tetszett annyira a síteszt típus felhozatala, ezért maradtam ennél a típusnál.

Sokat csúsztam a Furggstattel-ről induló 71-es pályán, majd fenn a Plateu Rosa környékén. A léc természetesen hozta a már ismert eredményeket :-) A végére meglepően kipurcantam...még mindig az új cucc tenné???

Azért video is készült az új kütyüvel, amit azóta szépen nem találok, úgyhogy Türelem :-)

4 körül értem vissza a hotelbe, a cuccokat ledobáltam, majd irány a Wellness részleg, több kör szauna, gőzfürdő és jacuzzi. Szar az élet :-)

Este kiváló pizza a hotel éttermében, olvasgatás, majd szikkadás.

Reggel nagyon borongós időre ébredtem, meg az az igazság, hogy kemény izomlázam volt (ami mondjuk mindegy), de így a kettő kombinációja miatt nem mentem fel a gleccserre, inkább séta a faluban, nézelődés, és kimerítő tanácskozások különféle boltokban a kipróbálandó sílécekről. El is terveztem, hogy másnap a Stöcklire fogok koncentrálni a teszten.

Este egy szuper Appenzell-i fondue, borozás, stb és pihi :-) Kár hogy Manókám nincs itt velem...így azért nem az igazi...

Hétfő reggel sajnos letettem a síelésről, mert az idő még rosszabb volt, a felvonók ki se nyitottak időben. Kár érte...Dehát ez van, lassúztam kicsit, majd kora délután hazaindultam.

Sajnos csak 1 nap jött össze a csúszásból, ami viszont nagyon jól sikerült és odaraktam magam rendesen... azért jó volt kikapcsolni a hegyi levegőn, finomakat kajálni, és élvezni a hétvégét :-)

Nincsenek megjegyzések: